?Tallinna Kaubamaja kontserni jaoks oli möödunud aasta aktiivse laienemise aasta, mis oli ka peamiseks käibekasvu allikaks,? rääkis Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp. ?Kaubamajade sektoris sai valmis Tartu Kaubamaja, mille esimeste kuude majandustulemused on olnud oodatust oluliselt paremad ? esimestel päevadel külastas Tartu Kaubamaja koguni veerand tartlastest.?

?Selveri kett laienes aastaga 9 kaupluse ehk peaaegu poole võrra,? sõnas Raul Puusepp. ?Selveri jaoks oli tähtsündmuseks koondumine Tirsi ketiga ning laienemine Tartusse ja Lõuna-Eestisse tervikuna.?

Raul Puusepp märkis, et paranes ka Tallinna Kaubamaja kontserni põhitegevuse kasumlikkus. ?2004. aasta 98,7 miljoni kroonise kasumiga võrreldes oli mullune kasum küll väiksem, kuid siin tuleb arvestada, et 2004. aastal moodustas kasumist 40,6 miljonit krooni kinnisvara müügist teenitud erakorraline tulu,? selgitas Raul Puusepp. ?Käesolev aasta kujuneb jaekaubanduses tervikuna stabiliseerumise aastaks, kuna uusi arendusi palju ei tehta. Seetõttu peame eriti oluliseks meie püsikliendibaasi tugevdamist ja kinnistamist.?

Nii Tallinna ja Tartu Kaubamajas kui Selverites kehtivate Partnerkaartide arv kasvas aastaga 189 000-ni.