Kontserni mullune üheksa kuu kasum oli 280 miljonit krooni ehk 60% võrra rohkem kui 2006. aastal samal perioodil. Auditeeritud majandusnäitajad avaldab kontsern aprillis.

Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluvate Selveri super- ja hüpermarketite mullune müügitulu oli 3,7 miljardit krooni, mis on 28% rohkem kui aasta varem. 24 kauplusega Selveri keti osakaal siinsel toidu- ja esmatarbekaupade jaekaubandusturul oli 2007. aastal hinnanguliselt 14,6%, suurenedes aastaga 1,3% võrra.

Tallinna ja Tartu kaubamajade mullune müügitulu oli 1,5 miljardit krooni, kasvades 2006. aastaga võrreldes 19%.

Kontserni autokaubanduse ärisegmendi 2007. aasta müügitulu oli 565,6 miljonit krooni. Eelmisel aastal müüdi 2207 uut sõidukit, mis on 76% enam kui 2006. aastal.

Kontsernis lisandus aasta jooksul kokku 4200 ruutmeetrit müügipinda ning detsembri lõpuks oli kogu müügipinna suurus 66 400 ruutmeetrit.

Kaubamajades ja Selverites sooritati 2007. aastal kokku 34,8 miljonit ostu, mis on 9% enam kui 2006. aastal. Eelmise aasta lõpu seisuga ulatus püsiklientide arv 250 000 kliendini, kasvades aastaga 10% võrra. Püsiklientide osatähtsus kontserni kaupluste käibes tõusis mullu 71%-ni. Partner Krediitkaartide arv ületas eelmisel aastal 10 000 kaardi piiri.

2008. aasta tuleb Tallinna Kaubamaja kontsernile järjekorne laienemisaasta. "Uusi Selvereid lisandub juurde rohkem kui mullu, esimesed Selverid tulevad Läti turule. Uksed avab meie uue ilupoodide keti I.L.U. esimene kauplus Eestis ning juba sõlmitud üürilepingud Eestis ja Lätis lubavad alustada ettevalmistusi järgmiste ilupoodide rajamiseks. Plaanis on laiendada autode müügi- ja teenindusvõrku ning lisaks Kiale otsime ka teisi automarke,“ ütles Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp.