Tallinna Kaubamaja kontserni konsolideeritud auditeerimata käive oli I poolaastal 3,0 miljardit krooni.
„Kontserni müügitulemused on muutunud majanduskeskkonda arvestades väga head,“ ütles Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp.
„Peaaegu kaks kolmandikku meie müügist tuleb Selveri keti kauplustest, millega jätkame hoogsat laienemist. Lisaks uutele kauplustele ja laiendustele Eestis on tänavu viimases kvartalis plaan avada ka esimesed kauplused Lätis.“
Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluva A-Selveri I poolaasta käive oli 1,9 miljardit krooni, mis on 12 protsenti enam kui eelmise aasta samal perioodil.
Selveri netokäive müügipinna ruutmeetrile oli I poolaastal 7100 krooni kuus, vähenedes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes ühe protsendi võrra.
„Selverist rääkides on oluline märkida, et I poolaasta käibekasvule avaldasid negatiivset mõju ümberehitustööd kolmes strateegilises kohas paiknevas Selveri kaupluses. Tallinnas Järve ja Pirita Selveris ning Rakveres Krooni Selveris,“ lausus Puusepp.
Selveri ketti kuulub 29 kauplust.
Käesoleval aastal on Selver keskendunud laienemisele, avatud on uued kauplused Narvas, Kohtla-Järvel, Hiiumaal ja Põlvas.
Juuli lõpus avatakse Ülejõe Selver Pärnus, käesoleva aasta teises pooles avatakse uued Selverid veel ka Paides, Keilas ning Narvas.
Tallinna ja Tartu kaubamajade I poolaasta käive oli 733,4 miljonit krooni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes kuus protsenti.
Kaubamajade käive müügipinna ruutmeetrile oli I poolaastal 5300 krooni kuus, mis on viis protsenti enam kui eelmisel aastal samal perioodil.
„Kaubamajade müügitulemustega võib samuti igati rahule jääda. Praegu on käsil kevad-suvist müügihooaega lõpetavad allahindlused,“ märkis Puusepp.
Kontserni autokaubanduse ärisegmendi 2008. aasta I poolaasta käive oli 315,4 miljonit krooni, kasvades eelmise aasta sama ajavahemikuga võrreldes kuus protsenti.
2008. aasta kuuel esimesel kuul müüdi kokku 1325 uut sõidukit, mis on 193 sõidukit rohkem kui eelmisel aastal samal perioodil.
„Oleme langeval autoturul suutnud müüa 17 protsenti rohkem autosid ja kasvatada kuus protsenti käivet. Kõigis Balti riikides on KIA turuosa kasvanud,“ sõnas Puusepp.
Aprillis Tallinna Kaubamaja kontserni lisandunud jalatsikaubanduse keti käive ulatus 26,1 miljoni kroonini.
Teisest poolaastast lisandus Talinna Kaubamaja kontserni veel täiendavalt ABC King kingakaupluste kett.

Kinnisvarade ärisegmendi 2008. aasta esimese poole müügitulu oli 20,7 miljonit krooni kasvades eelmise aasta võrreldava perioodiga 19 protsenti.
„Jaekaubanduse kasv on lähiaastatel muutumas rahulikumaks ning seetõttu on turul kiirema kasvu saavutamine võimalik eelkõige laienemiste teel ja nii uute kaupluste kui ka uute ärisuundade kaasamisega. Sellel aastal jalatsikaubandusse laienemist võib pidada väga õigeks otsuseks, mille esimesi tulemusi ootame juba lähiajal,“ sõnas Puusepp.
Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluvad Tallinna Kaubamaja AS, Tartu Kaubamaja AS, AS A-Selver, Selver Latvia SIA, Tallinna Kaubamaja Kinnisvara OÜ, Tartu Kaubamaja Kinnisvara OÜ, TKM Latvia SIA, Kia Auto AS, OÜ Ülemiste Autokeskus, OptiGroup Invest OÜ, Kia Auto UAB, SIA Kia Automobiles, TKM Beauty OÜ, TKM Beauty Eesti OÜ, TKM Shoes OÜ, Rävala Parkla AS ning jalatsimüügiketid Suurtüki NK AS, AS ABC King, SIA Suurtyki ja SIA ABC King.
Tallinna Kaubamaja kontserni 2007. aasta käive oli 5,9 miljardit krooni.
Ettevõtte aktsiad on alates 1996. aastast noteeritud Tallinna Börsil.