Tallinna Kaubamaja müügitulu kasvas mullu ligi 7 protsenti

 (2)
Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluv kingapood SHU
Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluv kingapood SHUFoto: Ilmar Saabas

Tallinna Kaubamaja kontserni eelmise aasta müügitulu oli 533,3 miljonit eurot, kasvades 6,9 protsenti. Kõige suurema kasvu tegi autokaubandus ning kõige suurema languse jalatsite müük.

Kontserni 2013. aasta müügitulu oli 498,7 miljonit eurot, teatas ettevõte börsile. Eelmise aasta neljandas kvartalis oli kontserni müügitulu 143,8 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 4%.

"Müügitulu kasv vastas kontserni ootustele," märkis kontserni juhatuse esimees Raul Puusepp.

Autokaubandussegmendi 2014. aasta müügitulu oli 57,7 miljonit eurot. Müügitulu ületas 20,1% eelmise aasta sama perioodi tulusid, sealhulgas kasvas KIAde müügitulu 16,9%.

Jalatsikaubanduse segmendi 2014. aasta müügitulu oli 13,3 miljonit eurot, vähenes aastaga 9,4%. Neljandas kvartalis oli käive 3,1 miljonit eurot, kahanedes võrreldes 2013. aasta sama perioodiga 22,4%.

Supermarketite ärisegmendi 2014. aasta müügitulu oli 366,8 miljonit eurot, kasvades aasta varasema perioodiga 6,9%. Kaubamajade ärisegmendi 2014. aasta müügitulu oli 92,2 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 2,9%.