Tehing jõustub peale konkurentsiameti heakskiitu, teatas Tallinna Kaubamaja.

Eesti juhtival jalatsimüügiketil on Suurtüki ja Stepperi kaubamärgi all kokku 18 kauplust, neist 16 Eestis ja kaks Lätis.

„Suurtüki ja Stepperi keti omandamisega Eestis ja Lätis jätkab Kaubamaja kontsern aktiivse laienemise strateegiat,“ ütles Tallinna Kaubamaja AS-i juhatuse esimees Raul Puusepp.

“Kaubamaja kontserni eesmärgiks on laiendada tegevust perspektiivsetes ärivaldkondades, mis Kaubamaja seniste äridega looksid omavahel täiendavat sünergiat. Suurtüki asutaja Viido Eineri poolt üles ehitatud Eesti juhtiv jalatsimüügikett omab head potentsiaali kasvuks nii Eestis kui ka lähiturgudel.“

Kaubamaja kontserni jaoks on jalatsimüük ketikauplustes KIA-de ja loodava I.L.U poodide kõrval kolmas uus ärisuund.