„Nii müügitulu kui maksueelne kasum kasvasid kõigis kontserni ärisegmentides, mis lubab kontsernil esimese poolaasta tulemusega rahule jääda,“ nentis Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp.

Puusepp tõi kontserni esimese poolaasta tegevusest välja kaks suuremat sammu –Partnerkaardi lojaalsusprogrammi uuendamine ning Koduselveri kontseptsiooni lansseerimine.

„Uuendatud lojaalsusprogramm on võitmas klientide poolehoidu. Esimese poolaasta müügikäibest moodustas Partnerkaarti kasutanud lojaalsete klientide käive tervelt 81%,“ ütles Puusepp. Teise suurema uuendusena on Puusepa sõnul seni vaid super- ja hüpermarketite turul tegutsenud Selver loonud uue täiesti uue kodupoodide kontseptsiooni. „Esimene Koduselver avatakse juba detsembri alguses Tallinna ja Laagri piiril Pääskülas,“ lubas Puusepp.

Selverid teenisid poole aastaga 1,8 miljonit eurot puhaskasumit

Supermarketite ärisegmendi esimese poolaasta konsolideeritud müügitulu oli 161,3 miljonit eurot (kasv 5,2%), maksueelne kasum aga 4,6 (kasv 0,02%) ja puhaskasum 1,8 miljonit eurot (kasv 15,1%). 17. mail avati uus Selver Sakus.

„Tänavu on meil kavas avada veel vähemalt kolm uut kauplust. Tuleval aastal avame prognoosi kohaselt 2 supermarketit – ühe kevadel Tallinnas ja teise aasta II pooles Narvas,“ ütles Puusepp.

Esimesel poolaastal müüdi 898 sõidukit  

Autokaubandussegmendi esimese poolaasta müügitulu ilma segmentide vaheliste tehinguteta oli 15,5 miljonit eurot (kasv 73,1%). Esimesel poolaastal müüdi 898 sõidukit (kasv 95,6%) ning teeniti 0,9 miljonit eurot kasumit (kasv 52,7%).