„Näeme ilutoodete sektoris suurt kasvupotentsiaali,” rääkis Tallinna Kaubamaja AS-i juhatuse esimees Raul Puusepp. „Tänu Tallinna ja Tartu Kaubamaja Ilumaailmale on meil ilutoodete müümisel märkimisväärne kogemus ning Kaubamaja on ilutoodete müüjana Eestis üks tugevamaid tegijad. Ilupoodide keti eesmärk on kindlustada Kaubamaja liidripositsiooni ilutoodete müüjana kõikides Balti riikides.”

„Uus ilukett hakkab muuhulgas müüma eksklusiiv- ja dekoratiivkosmeetikat, meeste ja naiste parfüüme ning juuksehooldusvahendid,” rääkis AS Tallinna Kaubamaja müügi- ja turundusdirektor Enn Parel. „Plaanime ilupoodides hakata pakkuma lisaks toodetele ka teenuseid.”

„Nõudlus ilutoodete järele kasvab ja nende tarbimine ei sõltu majanduskasvust, vaid näiteks elanikkonna vananemisest,” rääkis Enn Parel. „Välimusse ollakse valmis üha rohkem panustama ja ilusektoris kasvab nõudlus just kvaliteetsema kauba osas. Kord juba hinnalisema kreemi või lõhna valinud klient ei vaheta seda enam kehvema vastu välja.”

Hetkel peab Kaubamaja aktiivseid läbirääkimisi kaubanduspindade osas kõigis Balti riikides.