Müügitulu oli kokku 4,2 miljardit krooni ehk 41% rohkem kui mullu samal ajal, teatas kontsern börsile.

„Kiirelt areneva ettevõttena riisus Tallinna Kaubamaja kontsern eelnevate kuude jooksul suure osa koorest siinselt, taas ühekohalise kasvunäitaja juurde naasnud toidu- ja esmatarbekaupade jaekaubandusturult,” ütles Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp.

„Üle poole kontserni üheksa kuu kasumist andis edasises laienemisjärgus olev Selveri kett. Samas on väga edukad olnud meie kaubamajad, mis kokkuvõttes kahekordistasid aastaga oma kasuminumbrit. Teisisõnu – tarbijate ostujõu kasv on olnud märgatav ning kogu sissetulek ei kulu toidule ja pangalaenule.”

Puusepa sõnul ei too neljas kvartal kaasa suuri muudatusi jaeturu seniste suundumuste ega ettevõtte suutlikkuse osas.
Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluvate Selveri super- ja hüpermarketite üheksa kuu käive oli 2,7 miljardit krooni, mis on 30% enam kui mullu samal perioodil. Selveri kasum ulatus ligi 145 miljoni kroonini, mis on 56,6 miljoni krooni võrra enam kui aasta tagasi.

Tallinna ja Tartu kaubamajade üheksa kuu käive ulatus 1,1 miljardi kroonini, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 23%. Kaubamajade kasum üheksa kuu kasum oli 96 miljonit krooni ehk ligi 50 miljonit krooni enam kui vastav näitaja mullu.

Selle aasta algusest Kaubamaja kontserni kuuluva KIA Auto üheksa kuu käive oli 417 miljonit krooni ja kasum 8,5 miljonit krooni.