Tallinna Kaubamaja toob turule uue jalatsiketi SHU


Tallinna Kaubamaja toob turule uue jalatsiketi SHU
TALLINNA KAUBAMAJA

Tallinna Kaubamaja kontsernile kuuluv uus jalatsimüügikett SHU avab oma esimese kaupluse 12. novembril Rocca al Mare keskuse värskelt renoveeritud osas, kus soodsa hinnaklassiga pood hakkab tegutsema 350-ruutmeetrisel müügipinnal.

„Uue soodsa hinnaklassiga SHU keti tulek ABC Kinga ja Nero kõrvale võimaldab Kaubamaja kontsernil pakkuda Eestis suurimat jalatsivalikut võimalikult erinevale sihtrühamale ja erinevas hinnaklassis,“ sõnas ASi Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp. „Kaupluste kujundus ja kaubavalik on samuti täiesti erinevad, mistõttu nad üksteisele konkurentsi ei paku ning võivad kaubanduskeskustes lausa kõrvuti asetsema hakata. Kolm poodi katavad väga suure osa tarbijaprofiilidest.“

Esimene SHU kauplus avatakse Rocca al Mare värskelt renoveeritud osas 12. novembril kell 15:00. Külastajaid ootab suur avamiskampaania, kus esimesed 99 saavad kauplusest kõik kingad või saapad kätte 99 krooniga. Jalatsiketi teine pood avatakse juba detsembri alguses Tartus Lõunakeskuses.

„SHU filosoofia on pakkuda kvaliteetseid jalatseid minimaalse ajakulu ja mõistliku hinnaga,“ rääkis SHU tegevjuht Erkki Laugus. „Kaubavalik on kokku pandud põhimõttel, et SHUst peab jalatsid saama igaks elujuhtumiks ja korralike jalatsite eest ei pea alati maksma üleliia palju. Müügile tuleb üle 800 erineva paari kingi ja saapaid kogu perele, neist enamik hinnavahemikus 250 – 1500 krooni.“

SHUs on müügil ka Shu-nimelised kingad ja saapad. „SHU sarjas on nii trendikaid kontori- kui vabaajajalatseid, mida Rocca al Maresse tuleb müügile 50 mudelit. Tulevikus on plaanis omanimelist kaubamärki kandvate toodete osakaalu kauplustes oluliselt suurendada,“ rääkis Erkki Laugus.

Erkki Lauguse sõnul Eestis teist sarnase ülesehitusega poodi ei leia. „Meie kontseptsioon sobib hästi praktilisele ja aega hindavale inimesele. Tegemist on nii-öelda iseteeninduspoega, kus kogu kaup on koos karpidega müügisaalis väljas – kõik saab ise kätte ja seega ei kulu aega teenindaja otsimisele ning õige numbri ootamisele,“ kirjeldas Laugus.

Et oleks lihtsam orienteeruda, on pood jagatud neljaks erivärviliseks tsooniks.
Silmapaistev oranž koondab enda alla hooaja kõige trendikamad mudelid. Kõige suurem tsoon on rohelisel taustal ning sealt leiab praktilised kingad ja saapad argipäevaks. Valgelt alalt leiab sportlikud ja vabaaja jalanõud ning hallidele riiulitele on paigutatud pidulikud jalatsid.
SHU kaupluse rõõmsa ja omanäolise müügikeskkonna autoriteks on Tarmo Piirmets ja Raul Tiitus sisekujundusbüroost PINK.

SHU kauplustes kehtib kliendikaardina Kaubamaja kontserni ühine Partnerkaart, millega on võimalik SHUst osta iga kuu üle 20 toote 20% soodsamalt. Uudised ja kampaaniainfo leiab kaupluse kodulehelt www.shushop.eu.


Tallinna Kaubamaja (http://www.kaubamaja.ee) kontserni kuuluvad AS Tartu Kaubamaja, A-Selver AS, Selver Latvia SIA, Tallinna Kaubamaja Kinnisvara AS, Tartu Kaubamaja Kinnisvara OÜ, SIA TKM Latvija, Kia Auto AS, OÜ Ülemiste Autokeskus, KIA Auto UAB, Kia Automobiles SIA, OptiGroup Invest OÜ, OÜ TKM Beauty, OÜ TKM Beauty Eesti, OÜ Suurtüki NK, AS ABC King, Suurtuki SIA, ABC King SIA ning Rävala Parkla AS.Tallinna Kaubamaja kontserni 2008. aasta käive oli 6,6 miljardit krooni. Ettevõtte aktsiad on alates 1996. aastast noteeritud Tallinna Börsil.