"Nüüdseks on see lõplikult otsustatud ja tegeleme üleminekuga seotud protseduuriliste küsimuste lahendamisega," ütles AS Tallinna Küte juhatuse esimees Kristjan Rahu tänasel kohtumisel abilinnapea Toomas Vitsutiga.

"Linna ülesanne on kaitsta elanikke ja antud olukorras pean kütte eest otse maksmisele üleminekut AS Kalanduse Maja teeninduspiirkonnas positiivseks lahenduseks. Loodan, et elanikele põhjustab üleminek võimalikult vähe ebamugavusi," ütles abilinnapea Toomas Vitsut.

Rahu sõnul hakkab otse maksmine toimuma põhimõtteliselt samadel alustel, kui seni. "Lihtsalt sooja arve, mis seni tuli AS-ilt Kalanduse Maja e Baltic Real Estate Management (BREM) tuleb nüüd AS-ilt Tallinna Küte," ütles Rahu.

AS Tallinna Küte paigaldab majade trepikodadesse erksavärvilised andmetekogumise kastid, kuhu elanikud saavad panna näidud. Koos arvega saadab AS Tallinna Küte elanikele näidukaardi ja esimese arvega koos ka selgitava käitumisjuhendi.

BREM saatis täna oma klientidele välja kirjad, et edaspidi esitab elanikele arve AS Tallinna Küte. "Loodame, et BREM võimaldab meile ka juurepääsu oma andmebaasile, samuti nii majade soojusseadmetele kui soojamõõdikunäitudele," ütles Rahu.

Rahu sõnul loodetakse uus süsteem käivitada järgmise korralise tasumise ajaks. "Täpsema informatsiooni andmiseks kavandab AS Tallinna Küte enne arvete saatmist korralda ka briifingu .

AS-il Tallinna Küte on olemas analoogne kogemus Maardu linnas, kus mindi samuti üle kütte eest elanikele otse arvete esitamise süsteemile. "Üleminek toimus sujuvalt ja ilma probleemideta," lisas Rahu.