Tallinna Lennujaama teatel alaneb kõikidel väljuvatel lendudel reisijatasu ligi 15%, vähenedes seniselt 235 kroonilt 200 kroonile. Täiendavalt teeb lennujaam hinnasoodustust neile lendudele, mis väljuvad lennujaamast tipptunni välisel ajal. Sellistel lendudel alaneb reisijatasu 155 kroonini ehk veel ligi 22%.

Tallinna lennujaam on juba täna tipptundidel üle koormatud — varahommikuti ja pärastlõunal väljub lennujaamast palju lende. “Seetõttu püüame uue tariifipoliitikaga hajutada koormust ka tipptunni välistele aegadele, mis võimaldab muuta Tallinna atraktiivsemaks ka uutele lennufirmadele,” lausus Tallinna Lennujaama juhatuse esimees Rein Loik. Tipptunni välised ajad, kus lennujaam teeb täiendavaid hinnasoodustusi reisijatasu osas, on kl 9.00-13.00 ja kl 19.00-05.00.

Tallinna lennujaama tariifipoliitika aluseks on põhimõte, et firma pakub kõigile operaatoritele võrdseid hinnatingimusi.

Tallinna lennujaama läbivate reisijate arv on tänavu kasvanud 38%, seni suurim tõus oli juulis, mil reisijaid oli 53,5% rohkem kui mullu samal ajal.

Toimetulekuks üha kasvava reisijate arvuga ja ülekoormatud tipptundide paremaks teenindamiseks plaanib Tallinna lennujaam lisaks lendude ajalisele hajutamisele laiendada ka reisiterminali. Rahvusvahelise konkursi tehnilise abi osutamiseks ja reisiterminali laienduse projekteerimiseks võitis konsortsium Sofreavia SA (Prantsusmaa) ja EA Reng AS (Eesti).

Projekteerimistööd algavad 1. oktoobril 2004 tähtajaga 12 kuud, laienduse ettevalmistava etapi maksumus on 490 000 eurot ehk üle 7,6 miljoni krooni. Lennujaama reisiterminali laiendus valmib plaanide kohaselt 2007. aastal.

Augustist töötab Tallinna lennujaama kontoripersonal äsja renoveeritud kunagises reisiterminalis aadressil Lennujaama 2. Ajaloolise hoone üldpind on 3400 ruutmeetrit, millest kasulikku pinda 2500 ruutmeetrit. Lennujaama käsutuses on ligi 1100 ruutmeetrit, ülejäänud renditakse välja. AS Talinna Lennujaam investeeris hoone rekonstrueerimisse 20 miljonit krooni. 1955. aastal valminud terminalihoone renoveerimise projekt teostati arhitektide Andres ja Reet Põime ning sisearhitekt Tiiu Raudsepp-Truusi juhtimisel. Peatööettevõtja oli AS Harju Ehitus.

Tallinna lennujaamast on praegu regulaarne lennuühendus 20 Euroopa linnaga ja kahe Eesti saarega, nimetatud sihtpunkte teenindab 10 lennufirmat. Suurim vedaja oli 2003. aastal Estonian Air (osakaal 57%), järgnesid Aero Airlines, Finnair, SAS, CSA Czech Airlines, LOT Polish Airlines ning teised lennufirmad.

Tänavu on lisandunud Lufthansa ja Volare Airlines, uusimate liinidena on lennuplaanis Estonian Airi opereeritavad Göteborg (alates 30.08), Brüssel (7.09) ja Dublin (14.10).