Tuleval neljapäeval pannakse reisiterminalile nurgakivi. Terminali projekteeris AB R-Konsult OÜ, ehituse peatöövõtja on ehitusfirma Rand & Tuulberg. Terminalikompleksi ehituse lepinguline maksumus on 74,2 miljonit krooni, teatas ETAle Tallinna Sadama turundusdivisjoni spetsialist Tiina Liitmäe.

Paldiski lõunasadama reisi- ja nn ro-ro-laevade terminali kompleks hõlmab kolmekorruselist reisijate terminalihoonet koos galeriiga; veterinaar- ja fütosanitaarkontrolli hoonet; piirivalve kontrollpaviljone ja tollikontrolli paviljone koos varikatustega; tollilaoplatsi; seisu- ja kogumisalasid lahkuvatele ning saabuvatele autodele; terminaali esist bussipeatust ja taksopeatust; liikumis- ja juurdepääsuteid; piirdeaedu koos tõkkepuudega, samuti kogu 8,67 hektari suuruse territooriumi vertikaalplaneerimist ja katteid.

Paldiski lõunasadam on Tallinna Sadama kõige noorem ja kaugemal asuv liige. Sadam liideti Tallinna Sadamaga 1993. aastal.

Tallinkil käib Paldiskist Rootsi Kapellskäri reisipraam. "Kui me saame Paldiski terminali valmis, siis kindlalt kasvab seal ka reisijate arv," ütles ETAle talvel Tallinna Sadama investeeringuplaane tutvustades ettevõtte juht Riho Rasmann (pildil). "Kui terminali ei ole, siis autoga sealtkaudu laevale ei lähe. Valminud terminali kaudu saab ka bussiga reisida ja panna käima eraldi bussiliinid," lisas Rasmann.