Vähem kui pooleteise aasta pärast peaks hispaanlastele müüdud saastekvootide eest soetatavad trammid jõudma Tallinna 4. trammiliinile. Tallinna Linnatranspordi AS-is on parima pakkuja valimiseks moodustatud spetsiaalne komisjon, kes kaalub kahe hankes osalemiseks kvalifitseerunuks tunnistatud konkurendi pakutavaid tingimusi ja peab lähinädalatel otsuse tegema. Kuna 15 trammi ostmise näol on tegemist üle 43 miljoni euro suuruse tehinguga, on nii Hispaania firma CAF kui ka Šveitsi firma Stadler hankest äärmiselt huvitatud.

Läinud nädalal saatis Stadler Tallinna abilinnapeale Taavi Aasale, Linnatranspordi AS-i juhile Enno Tammele ja hankekomisjoni esimehele Jüri Malkenile järelepärimise, milles mainib, et nende pakkumine on võrreldes CAF-i omaga palju odavam. Sellegipoolest muretseb pöördumisele alla kirjutanud Stadleri esindaja Stan Skalski, et kas riik, kuhu saastekvoote müüdi ja kust tramme ostetakse, on kuidagi hanke lõpptulemusega seotud. „Stadler peab väga oluliseks, et hankekonkurss viidaks läbi erapooletult, professionaalselt ja läbipaistvalt. Stadler on teinud pakkumuse, mis vastab igati hanketingimustele ja on võrreldes konkurendi pakkumusega tunduvalt soodsam.” Eesti Päevalehele põhjendas Stadler pöördumise saatmist sellega, et taheti mõningaid hanketingimuste punkte selgitada.