"Hinnatõusu seisukohast tuleb arvestada, mis on kütusehinnaga toimunud. See häving tuleb kuidagi ära jagada. Kas see makstakse kinni dotatsioonidest või maksavad reisijad. Praegu tehakse see üsna ausalt pooleks. See on maailmaturu paratamatus, et nii elekter kui ka kütus on kallimaks läinud," rääkis Peterson Eesti Päevalehes.

"Pigem on probleemiks kvartalikaardi kaotamine. Piletite mitmekesisus on reisijate huvides ja nüüd on risk, et ühistranspordi atraktiivsus mõne reisijagrupi jaoks kaob. Ilmselt annab see ühistranspordi kasutamisele mingi tagasilöögi," lisas transpordi ametiühingu juht.

"Hinnatõusu ära jäämine mõjutab sama moodi bussijuhte, kui näiteks firmadel ei jätku raha neile palkade maksmiseks. Väikese hinnatõusu peame paratamatult kaasa tegema, väga palju odavamaid liiklemisviise ei ole olemas. Jalgsi kõndimist võib suvel küll harrastada, kuid talvel jääb odavamaks võimaluseks buss, tramm ja troll," lisas Peterson.