ASi Tallinna Lennujaam juhatuse liikme Erik Sakkovi sõnul tähistab UTairi tulek märgilist sammu idasuunalise lennuvõrgustiku arendamisel.

„Kui enne 90ndaid aastaid oli Tallinna Lennujaama liinivõrgustik valdavalt idasuunaline, siis pärast peaasjalikult läänesuunaline. Loogika kohaselt peaks aga otselendude võrgustik Tallinna Lennujaamast katma võrdselt kõiki suundi,” ütles Sakkov.

Sakkovi kinnitusel on UTair esimene Tallinnas tegutsev Vene lennukompanii pärast 1996. aastat ja selle saabumine iseloomustab kahe riigi vaheliste majandus- ja turismialaste sidemete märkimisväärset paranemist.

“Vene turistide arv kasvas tänavu esimeses kvartalis pea poole võrra ning riikidevahelist lennu- ja sõidugraafikut on täiendanud nii Estonian Air kui ka muud transpordiettevõtted,” ütles Sakkov ja lisas, et UTairi lennugraafik on Eesti ärireisijatele äärmiselt sobiv ning lennujaam loodab, et firma avab tulevikus liine ka teistesse Venemaa suurlinnadesse.

Eestlastel on praegu võimalik läbi Moskva Vnukovo lennuvälja UTairi ühtse piletiga edasi lennata nii tuntud kui ka eksootilistesse Venemaa linnadesse, näiteks Surguti, Tjumenisse, Ufasse, Samarasse, Kaasanisse, Permi, Mineralnõje Vodõ-sse, Nižnevartovskisse, Nojabrskisse, Sotši, Krasnodari ja Vladikavkazi.

Tallinn-Moskva lennud toimuvad 68- kohalise Prantsuse-Itaalia päritolu ATR-72 tüüpi lennukiga. Kohaliku aja järgi lahkub lennuk iga päev Tallinnast 5.20 varahommikul ning Moskvast 21.20. Edasi-tagasi lennupileti hind koos toitlustamise ning kuni 20 kilo pagasiga algab 149 eurost.

UTair Aviation on SRÜ riikide üks kolmest suuremast lennufirmast ning omab laialdast lennuvõrgustikku. Lennufirmal on enam kui 140 lennukit, millega ettevõte teostab käesoleval suvehooajal ligi 300 lendu ööpäevas. UTair prognoosib tänavu vedada üle seitsme miljoni reisija.

Vastavalt “Rosaviation” ametlikule statistikale on UTair üks täpsemaid lennufirmasid. Juunis teostati 6 877 regulaar- ning tšarterlendu, millest vaid 2% väljus hilinemisega.