USA analüüsifirma Adobe Analyticsi andmetel osteti selle aasta allahindluse ajal 17,9% rohkem kui eelmisel aastal. Kokku oli poodide müügitulu 7,9 miljardit dollarit. Esmaspäeval on tulemas veel "Cyber Monday" ehk küberesmaspäev, millele Adobe ennustab 6,6 miljardi dollari suurust edu.

Jaeketid valmistusid allahindlusteks hoogsalt, investeerides veebilehtede arendamisse ja kauba kohaletoimetamisse. Kõige enam ostati telereid, sülearvuteid, mänguasju ja mängukonsoole. Just PlayStation 4 oli üks enim ostetud tooteid.

E-kaubanduse turundamisega tegelev firma Criteo sõnul tehti 40% Musta reede veebiostudest telefonis. Kuigi kauplused pakkusid poodides ostjatele tasuta kingitusi, et neid kodudest välja meelitada, siis otsustasid rekordiliselt paljud inimesed osta kaupa veebist. See hoidis suures osas ära varasemate aastate poodlejate hulluses toimunud konfliktid.