Ettevõtte aastane maksude-eelne kasum ulatus 68,4 miljoni naelani (109 miljoni dollarini), mullu samal ajal oli vastav tulemus 34,8 miljonit naela, kirjutas BBC.

Virgin Atlanticu teatel aitas neil kasumit kasvatada kallima segmendi klientide juurdevõitmine.

"Me kasvatame oma turuosa konkurentide arvel," kommenteeris tulemusi ettevõtte juht Steve Ridgway. "Praegu on äris kõige karmimad tingimused, mida eales on nähtud."

Teised lennukompaniid näevad tõesti näguripäevi – British Airways teatas möödunud nädalal 401 miljoni naelasest maksude-eelsest kahjumist, viidates kõrgema klassi klientide hulga 13-protsendilisele vähenemisele majandusaasta teisel poolel ning tõusnud kütusekuludele.

Ridgway ütles BBC-le, et Virgin Atlanticut aitas kõvasti edukas kütuseriski maandamine – ettevõte ostis kütust fikseeritud hinnaga, et vältida kahju kütusehinna kõikumisest. Kokku kulutas Virgin Atlantic aastaga kütusele ligi 1 miljard naela. Nafta barrelihind jõudis aastaga kõikuda 147-dollarise tipptaseme ja 38 dollari vahel.

Ryanair seevastu tabas seevastu ära üsna vale hetke kütuse ostmiseks ja pidi selle all valusalt kannatama, märkis ajakirja Airliner World toimetaja Tony Dixon.

Virgin Atlanticu aktsiatest 51 protsenti kuulub Briti suurärimees sir Richard Bransoni ettevõttele Virgin Group, ülejäänud 49 protsenti on Singapore Airlinesi oma.