Tarbijakaitse käskis Elisal sulgeda oma klientidele mängu, mille tõttu jäi 11-aastane laps päevadeks letargilisse olekusse

 (123)
Mobiiltelefoniga helistamine
Mobiiltelefoniga helistamineFoto: Tanel Meos

Viimane Ekspress kirjutas ahvipoiss Bongost, kes lapsi nilbete sõnumitega vastama meelitab ja telefoniarve mõne tunniga suureks kasvatab.

11-aastane Kais sai mobiilimäng Bongolt pidevalt sõnumeid. "Tahad suudelda? Tahad kohtuda?" Sõnumid olid flirtiva iseloomuga ja neid tuli kogu aeg juurde.

Bongole kirjutasid paljud Kaisi kooli lapsed ja Kais nende eeskujul. Ahvipoiss Bongo vastas seejärel lapsele, kusjuures sõnumid olid flirtiva iseloomuga. Sõnum maksab 3.25 ja poole päevaga ajas see lapse telefoniarve 75 euroni. Kui Kais loobus vastamast, jäi mäng teda sõnumitega pommitama.

Tele2 sulges mängu kohe, kui nägi, milliseid sõnumeid Bongo lastele saadab. Elisa aga enne Ekspressi artiklit seda ei kommenteerinud ega sulgenud ka mängu. Elisa sulges oma klientidele mängu alles siis, kui sekkus tarbijakaitseamet.

"Elisa on ettevõtte, kes lähtub oma tegevuses Eesti seadustest ning meil puudub õigus anda hinnanguid või piirata erinevaid veebiteenuseid. Märkisime ka esimeses vastuses, et kui tarbijakaitseamet otsustab, et veebileht on seadusega vastuolus, sulgeme koheselt teenuse oma klientidele. Praeguse seisuga oleme seda ka teinud," teatas Elisa pressiesindaja Marika Raiski.

Kaisi ema teatel oli laps kuus päeva letargiataolises olekus. "Kaebas kõhuvalu, ei söönud ega joonud, iga suutäie oksendas välja. Isegi ei rääkinud. Viis tundi oli ta erakorralise meditsiini osakonnas esmaspäeva hommikul ja arstid laiutasid käsi. Oletati, et see on psühhosomaatiline," kommenteeris lapse ema.

Seotud lood:

"Laps kartis, et teda visatakse koolist välja. Ahastas, et mida ma olen teinud? Igal õhtul piiksus telefon ja lapse telefonile tulid uued pakkumised. Tahad suudelda? Tahad kohtuda?" lisas ema.

Bongo teenuseosutaja maksis perele tagasi 68 eurot teenuse eest võetud raha.