Päev hiljem saame öelda, klientide teavitamine oli puudulik ning tõenäoliselt oli vajakajäämisi ka lennuvedajapoolse hoolitsuse pakkumisel elementaarse informatsiooni jagamisel, söögi-joogi ja sidevahendite kasutamise võimaldamisel.

Paraku edastati ka ametile ebapiisavat ja eksitavat informatsioon reisijate eest hoolitsemise kohta sh kinnitati ametile eile ka seda, et kliendid on juba majutatud hotelli olukorras kus hiljem selgus, et tegelikkuses kliendid ootasid lennujaamas endiselt transfeeri oma hotelli.

Kõikidel reisil olnud tarbijatel, kellel on pretensioone ebapiisava hoolitsuse või saamatajäänud töötasu osas (juhul kui tarbijal tuli minna tööle 8.04.2012), tuleb pöörduda dokumentaalselt tõendatud nõuetega reisikorraldajate poole.

Tarbijakaitseamet loodab, et lennuvedaja ja reisikorraldajad hindavad tarbijatele põhjustatud ebamugavusi piisava tõsidusega ning pakuvad neile sobivaid lahendusi.

Arvestades eeltoodut, ootab tarbijakaitseamet lähipäevil selgitust reisikorraldajatelt ning lennuvedajalt tekkinud olukorra põhjuste kohta