?Tartu Kaubamajast kujuneb Lõuna-Eesti tähtsaim ilu- ja moekeskus,? ütles AS Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp. ?Senisest kolm korda suurem müügipind annab Kaubamajale võimaluse oluliselt täiustada oma kaubavalikut ja kaubamärke. Keskuse ankurüürnikuna võtab uus Kaubamaja enda alla ligi pool Tartu Kaubamaja müügipinnast.?

?Usume, et Tartu Kaubamajast kujuneb lisaks populaarsele ostukeskusele ka soositud meelelahutuskoht. Hoones on mitmeid kohvikuid, lastenurk jne. Üürnike valimisel oleme lähtunud sellest, et keskuses oleks esindatud laias valikus kõik olulisemad kaubagrupid,? rääkis Tartu Kaubamaja Kinnisvara OÜ tegevjuht Ave Jürimäe.

?Eestlaste moe-eelistused on sarnased sakslaste omadele, näiteks tulevad Tartu uues Kaubamajas müügile Mexx, S.Oliver, Tintoretto,? rääkis Tallinna Kaubamaja ASi ostudirektor Edward Köster. ?Kaubamärkide valikul oleme lähtunud meie senisest kogemusest Eestis, kuid kindlasti püüame juurde tuua uusi Euroopas populaarseid kvaliteetkaubamärke."

Edward Köster lisas, et Kaubamaja üheks atraktsiooniks on kindlasti L´Oreali uue shop-in-shop kontseptsiooni esmaesitlus Euroopas. ?Kaubamaja kodumaailma tuleb Tartu unikaalseim ja parim kodukaupade valik, teiste seas on seal esindatud näiteks Villeroy & Boch ja Iittala,? märkis Köster.

Tartu Kaubamaja tuntumad ja suurematel üüripindadel tegutsevad kaubamärgid on veel Vero Moda, House, Terranova, Monton, Baltika, PTA, ISC, Suurtüki Kingaäri, Sportland, Spantal Sport, Euronix, Apollo Raamatud, Home 4 You, Chicco jt.

Tartu Kaubamaja (www.kaubamaja.ee/page.php?id=263) Keskuse ehitusmaksumuseks on ligikaudu 250 miljonit krooni. Tartu Kaubamaja arhitekt on Raivo Puusepp, sisekujundaja inglise arhitektuuribüroo Chapman Taylor. Ehitaja on Skanska EMV. Hoone brutopind on 31 887 m², millest müügipinda on 15 659 m². Hoonesse tuleb 227-kohaline parkla. Külastajate arvuks on prognoositud 12 000-14 000 külastajat päevas.