Pärn ütles Eesti Raadio uudistele, et tegemist on Go Busi kontsernile vastustusrikka lepinguga.

”Konkurendid rõõmustaksid, kui meil midagi ebaõnnestuks, seda me endale lubada ei saa. Veoleping on väga täpne ja seab opereerimiseks kindlad tingimused. Lubame tartlastele, et bussid hakkavad sõitma täpselt ja sedagi, et rahvast hakkavad teenindama viisakad juhid. Liinil olevad sõidukid saavad olema kindlasti nooremad kui praegu Tartus liikuvad," kõneles ta.

Lepingu maht aastateks 2006-2+10 on 152 miljonit krooni, aastas tähendab see 3,7 miljonit liinikilomeetrit.

Astoki kinnitusel on tegemist hea lepinguga.

”Vedaja lubab rakendada uusi innovaatilisi süsteeme, samuti sedagi, et bussid hakkavad uuest aastast läbima selliseid Tartuga piirnevaid kohti, kuhu nad täna ei liikunud," ütles ta.

Praegune vedaja Connex lõpetab töö 31.detsembril.