Teave selle kohta, kas viktoriiniküsimuse vastus on õige või vale, saadetakse vastajale SMS-iga, kuid iga sõnumiga lisandub tarbija telefoniarvele 50 senti.

Arvele lisandub täpselt nii paljude SMS-ide tasu, kui mitmele küsimusele tarbija vastab. Tegemist ei ole perioodilise sisuteenusega ning igal kuul või nädalal ei lisandu arvele täiendavaid summasid.

Lisaks sellele, et tarbijad ei ole aru saanud viktoriiniküsimustele vastamise maksumusest, on tekitanud küsimusi ka võidusummade arvestamine. Tereeuro.com lehel oleva joonise järgi annab kümme, 20, 30, 40 ja 50 järjestikust õiget vastust võidusummaks vastavalt kolm, kümme, 100, 500 ja 900 eurot.

Tähelepanu tuleb pöörata sellele, et iga vale vastus nullib eelnevalt antud õiged vastused ning mäng algab uuesti. Samas tuleks tarbijal lisaks arvestada, et iga vastuse eest on ta maksnud 50 senti. Seega näiteks kümne järjestikuse õige vastuse puhul on tarbija tegelikult tasunud kauplejale juba viis eurot, samas kui tema võidusumma on kolm eurot.

Tarbijakaitseamet juhib tarbijate tähelepanu sellele, et enne teenuse kasutamist tuleb põhjalikult tutvuda teenuse tingimustega ning küsimuste korral pöörduda enne teenuse kasutama asumist kaupleja poole.

Kindlasti tuleb alati enne oma telefoninumbri mõnele lehele sisestamist endale selgeks teha, kas sellega kaasnevad hiljem ka rahalised kohustused ning millise iseloomuga teenusega liitutakse (ühekordse tasuga teenus, perioodiline sisuteenus).

Lisaks soovitab amet lastevanematel selgitada lastele tereeurod.com lehel teenuse kasutamisest tulenevaid tagajärgi.