flyLALi viimane liinilend lahkus Amsterdamist eile, 16. jaanuaril kell 19.30. Ettevõtte korraldatud tšarterlennud toimuvad plaanipäraselt. flyLAL lubas oma eilses pressiteates lähimate päevade jooksul anda sisse pankrotiavalduse.

Kliendid, kes on ostnud pileti flyLALi liinilennule reisibüroo kaudu, peaksid kõigepealt reisibüroosse pöörduma. Piletid, mis sisaldavad ümberistumist mõne teise lennufirma lennule, peaks registreerima lennufirma juures, mis korraldab vastavat lennu osa.

Kui flyLALi liinilennu pileti eest on makstud krediitkaardiga, soovitab ettevõte kontakteeruda panga või krediitkaardifirmaga, et taotleda võimalikku tagasimakset.

Kuigi suurem osa kindlustusi ei paku kaitset maksevõimetuse eest, võiks kindlustuslepingu sõlminud võtta ühendust kindlustusfirmaga, et kontrollida võimalusi saada hüvitust.

flyLALi kaudu hotelli, kindlustuse või autorendi teenuse ostnud kliendid peaksid saama osa teenuseid veel tarvitada, kuid ka neil soovitatakse võtta ühendust teenusepakkujatega, et täpsemat infot saada.