“Sellest peab saama meie masinatööstuse visiitkaart ning keskus, mis suudab konkureerida Euroopa teiste tippkeskustega,” ütles Konsa. Ehkki Eestis on juba praegu masinatööstusettevõtteid, kes valmistavad allhanke korras toodangut sellistele lennukitele nagu Boeing, Bombardier ja Aerobus, aga ka tuntud automarkidele, nagu näiteks Jaguar, Mercedes ja Volvo, on kõrgtehnoloogilistele toodetele turul kohta küll. Juba praegu neis valdkondades tegutsevale enam kui poolele sajale ettevõttele võiksid lisanduda uued tugevad tegijad, kirjutab Äripäev.

OÜ Innovaatiliste Masinaehituslike Tehnoloogiate Arenduskeskuse (IMECC) juhatuse liige ja INNOREGi projekti tegevjuhi Jüri Riivese sõnul on 2010. aasta sügisel alanud rahvusvahelises projektis nüüdseks kujundatud tehnoloogiaplatvorm ja selle baasil koostöövõrgustik.

INNOREG on laia haardega projekt. Projektis osalevad peale Eesti partnerite Tehnopoli, MTÜ Mehhatroonika Assotsiatsiooni (MECA), Tallinna Tehnikaülikooli, Eesti Masinatööstuse Liidu ja Tallinna Ettevõtlusameti partnerid Soomest — Helsingi Ülikooli Mõõtekeskus MIKES ning Turu linna Tehnoloogiakeskus (Koneteknologiakeskus Turku Oy). INNOREGi projekti finantseerib Interreg IVA programm ja projekti partnerid on kaasfinantseerijad.