Ettevõtte kliendiarv suurenes 2012. aastal 13 500 inimese võrra 511 000-ni, teatas ettevõte.

Tele2 Eesti finantsjuhi Argo Virkebau sõnul mõjutasid ettevõtte 2012. aasta majandustulemusi positiivselt mobiilse interneti 128-protsendiline kasv ning seadmemüügi suurenemine pea kolmandiku võrra.

“2012. aastal mõjutas telekomiturgu tugev hinnakonkurents ning Tele2 jätkab valitud strateegiaga pakkuda turu parimat hinda,” ütles Virkebau ja lisas, et Tele2 langetas keskmiselt väljuva kõne maksumust aastaga ligi 30 protsenti ja ning hoidis ülekaalukalt hinnaliidri kuvandit.

Tele2 langetas 2012. aastal kõnekaardi tariifid kuus korda odavamaks.

Argo Virkebau sõnul hinnavõitlus jätkub ka 2013. aastal ning sektori käibeid vähendavad lisaks kahanevad sidumistasud ning rahvusvaheliste roaming-tariifide regulatsiooni muudatused.

Tele2 investeeris mullu 2011. aastaga samas mahus. 2012. aasta olulisemad investeeringud olid Televõrgu ASi omandamine ning kogu raadiovõrgu ja keskseadmete uuendamise alustamine. Samuti käivitas ettevõte oma 4G võrgu.

“Jätkame tänavu hoogsalt 4G võrgu väljaehitamisega linnades üle Eesti,” ütles Virkebau.

Tele2 osutab Eestis teenuseid ligi 511 000 kliendile. Tele2 kuulub rahvusvahelisse Tele2 gruppi, millel on ülemaailmselt 38 miljonit klienti kokku 11 riigis.