Telia esimese kvartali müügitulu kasvas 2,7% võrreldes eelmise aasta sama ajaga, ulatudes 69,1 miljoni euroni. Esimese kvartali üheks olulisemaks sündmuseks peabki ettevõte nime- ja brändiuuendust, mille käigus võeti seniste kaubamärkide EMT ja Elion asemel jaanuari lõpus kasutusele ühtne Telia bränd.

Telia teleteenuse kasutajate arv kasvas aastaga 9000 kliendi võrra ehk 175 000-le. Konkurent Starman püsib aga selles segmendis endiselt esikohal.

"Järelvaatamise osakaal on tunduvalt suurenenud. Siin on kaks põhjust - vaatajad ei taha olla telekavaga seotud ning et vältida reklaame," rääkis TV ja multimeedia valdkonna juht Karl Anton.

Tema sõnul on küll ka järelvaatamisse reklaam sisse tulemas, kuid see reklaam on juba rohkem vaatajast sõltuvalt sihitud. "Kui täna on järelvaatamine ehitatud selliselt, et reklaami on võimalik edasi kerida, siis uued mudelid näevad välja sellised, et konkreetselt paigutatud reklaame ei ole võimalik edasi kerida. Tänapäevane tehnoloogia võimaldab aga kliendile täpsemalt reklaami suunata ehk et klassikalist pesupulbri reklaami pole vaja näidata kogu Eestile, vaid ühele osale klientidest," rääkis Anton.

"Meil on juba täna eksklusiivne sisu selles mõttes, et meil on lepingud Eesti filmide nagu "Klassikokkutulek" või "Supilinna salaselts" näitamiseks, kuid kindlasti oleme liikumas selles suunas, et toota Teliale päris oma sisu. Tunneme, et sisu dikteerib ja see, mis kliente ja inimesi telekomipakkuja juures kinni hoiab, on ikka sisu," ütles Anton.

"Headeks näideteks ja eeskujudeks on siin Amazon ja Netflix, kes investeerivad väga suuri summasid, et pakkuda klientidele unikaalset sisu (filmid-sarjad). Lokaalseks vasteks võiksime saada meie, võin öelda, et teeme selle nimel tööd, aga konkreetsemalt on sellest veel hetkel vara rääkida," lisas ta.