Täpsemaid numbreid ettevõte ei avaldanud.

Tere juhatuse esimehe asetäitja Ülo Kivine ütles, et kodumaine tarbimine näitab kosumise märke.

„Aprill oli Tere jaoks kõigi aegade suurima siseturu müügiga kuu. Kasvu näitasid pea kõik Tere tooteportfelli kuuluvad piimatooted, märkimisväärne kasv oli kohupiimade kategoorias, millele aitas kindlasti kaasa pühade eelne nädal ja Eesti kõige pikemaajaliste traditsioonidega Tere kohupiimatoodete ja kohukeste tooteportfell,“ sõnas Kivine.

Aprillikuusse jäi ka mitmete uute toodete turuletoomine, neist tarbijate poolse sooja vastuvõtu osaliseks sai Tere uus maasika Kohuke. Aasta toiduaine konkursi hindamiskomisjoni poolt leidis hiljuti äramärkimist ka Tere piimakissell vaarikakastmega.

Eesti Toiduainetööstuse Liit nimetas AS Tere Eesti suurima ekspordikäibe ja suurima ekspordi kasvuga toiduainetööstusettevõtteks. Tere müüs mullu välisturgudele erinevaid piimatooteid kokku 650 miljoni krooni eest.