Kuigi veel mõni aasta tagasi sõid inimesed hea meelega ükskõik millist pastilli või muud maiustust, siis nüüd on maitseeristused hakanud diferentseeruma ja nõuded toote tervislikkusele kasvanud.

"Inimesed tahavad olla edukad, näha head välja ning elada täisverelist elu," ütles Leaf Eesti marketingijuht Mart Relve. "See aga on mõeldamatu saleda figuuri ja korras hammasteta. Lisaks läheb üha enam moodi kõik, mis on seotud tervisliku eluviisiga," lisas Relve.

Antud trendi kinnitavad Relve sõnul ka Leaf Eesti läbiviidud testmüük Tallinnas R-kioskites, kus enamik inimesi andsid oma poolehoiu kalorivaesele shokolaadile.

Rebimine Eesti maiustusteturul on Relve arvates ülitihe. Suuremateks konkurentideks peab Leaf Kalevit, Fazerit, Marsi ja Kraft Freia Marabud. Pastilliturul on toodetest suuremad konkurendid Halls ja Tic-Tac, nätsukommide osas Mentos ja tervisliku närimiskummi segmendis Orbit.

üsna pea on Leafil kavas turule paisata uus toode - suhkruvaba kurgupastill Mynthon. Vahele ei jäeta ka shokolaadibatoonide segmenti ja käib töö madala kalorisisaldusega batooniga LoGo.

Leaf Eesti reklaamiagentuuriks on reklaamifirma United, kellega ollakse rahul. Enne seda teenindas Leafi reklaamifirma AB Muldia, kellega koostöö eriti ei rahuldanud, tõdes Relve.

Leaf on suur meediareklaami kasutaja. Relve kinnitusel on nad kasutanud peaaegu kõiki saadaolevaid meediareklaami võimalusi. Kohati on head tagasisidet andnud trükipress, ent üle-eestilise kaetavuse poolest pean parimaks TV-d, sõnas Relve. Viimasel ajal oleme märganud, et küllaltki hästi toimib välisreklaam, lisas ta.

Leaf on ligi miljardidollarise aastakäibega maailma suuruselt kümnes maiustustetootja. Leafi shokolaadibatoonid Tupla hõlmavad analoogsest turust Eestis AS Profindex turu-uuringute põhjal 17 protsenti, närimiskummiturust hõlmab Xylifresh 5%, nätsukommid Chewits - 40%, lutsukommid Jolly Rancher - 40% turust ja kurgupastillid Mynton - 44%.