Kui Tesla karismaatiline juht Elon Musk esimeses õnnetuses hukkunu omastele kaastunnet avaldas, kirjeldas ta juhtumit pigem kui numbrit liiklusõnnetuste kurvas statistikas, mitte kui süsteemi viga. Õigupoolest, nagu kirjutas Musk oma avalduses, on autopiloot alles teststaadiumis ning Tesla autodes tegelikult vaikimisi välja lülitatud. Kes seda siiski kasutada tahab, peab juhendi kohaselt käsi kindlalt roolil hoidma ning ei tohi kontrolli täielikult autole loovutada. Isesõitva süsteemi kasutamine toimub seega juhi enda vastutusel.

Teisalt on Tesla end alati turundanud ideedega tehnikalisest tipptasemest ning täiuslikust töökindlusest. Ka Musk ise on autopilooti jõuliselt reklaaminud. Selle turundusstrateegiaga haakus ka maikuus hukkunud Joshua Browni Twitteris jagatud video, milles too näitas (kuu aega enne saatuslikku päeva), kuidas Tesla autopiloot õnnetuse ära hoiab. Lisaks on asi muutumas aga isiklikuks: ajakiri Fortune esitas hiljuti väite, et Musk müüs pärast traagilist avariid maha osa oma aktsiatest. Elon Musk eitas väidet täielikult.

Tesla sündmuste tõttu arutatakse USAs nüüd, kas on õige levitada teststaadiumis tehnoloogiat. Google'i isesõitvate autode osakonna juhataja Chris Urmson rõhutas ajalehele Süddeutsche Zeitung, et kasutajad ei tohiks end täielikult usaldada tehnoloogia kätte, mida nad on alles viis minutit kasutanud.