18 riigis esindatud ettevõte lubab hea kvaliteediga ja rohkete võimalustega reise pea kõigisse eestimaalaste eelistatud puhkekohtadesse. Lähiaastatel kavatseb ettevõte saavutada Eesti reisiturul liidripositsioni, teatas turismifirma.    

TEZ Tour´i uute turgude arendusjuht Martynas Laivys´e sõnul on kontserni plaanid Eesti turul üsna selged.

„Kavatseme võita lähiaastatel 30% turuosa ning pakkuda inimestele hea kvaliteediga puhkusereise,” ütles Laivys.

Tema sõnul on ettevõtte laiahaardelisusest tulenevalt neil väga head koostöökokkulepped paljude hotellide, lennufirmade jt partneritega, mistõttu saavad nad pakkuda Eesti turul väga konkurentsivõimelisi hindu. Oma strateegiliste plaanide saavutamiseks investeerib ettevõte Eestisse esimesel etapil ca 200 tuhat eurot.  

TEZ Tour´i Eesti tegevjuhi Marina Laikjõe sõnul rakendab kontsern Eesti turul Euroopas levinud mudeli, mille kohaselt reisikorraldaja otse lõpptarbijale reise ei müü, vaid teeb seda läbi reisibüroode.

Meie peamised partnerid saavad olema just reisibürood, mitte lõpptarbija, sest tahame keskenduda oma põhitegevusele ehk reiside kvaliteetsele korraldamisele,” ütles Laikjõe. Marina Laikjõe hinnangul on TEZ Tour´i peamiseks tugevuseks eelkõige see, et ta saab tagada läbi oma esinduste sihtkohtades turistile kindla kvaliteedi, mida lihtsalt kohalike partnerite kaasamine ei võimalda.

“TEZ Tour pakub ainult neid sihtpunkte, kus tal on olemas oma esindus ning kus ta saab vastutada selle eest, et reisi ostnut ka kõigis oma küsimustes parimal moel teenindatakse,” rõhutas Laikjõe.

Teise ja väga olulise konkurentsieelisena märkis Laikjõe head hinna ja kvaliteedisuhet, mida nad konkurentidega võrreldes pakkuda suudavad.  “Hind on see, millega kliente võidame, sest suure kontsernina saame partneritelt parimad pakkumised ja seega võidavad meie kliendid,” on Laikjõe kindel.

Peamised sihtkohad, mida TEZ Tour pakub kevadsuvisel hooajal otse Tallinnast, on Kreeka saared, Türgi erinevad kuurordid ja Hispaania. Pakkumistega tullakse välja juba järgmise nädala turismimessil. Alates oktoobrist on sügistalvisteks sihtkohtadeks Egiptus, Tai ja Tenerife.

TEZ Tour Eesti juhatuse liige ja tegevjuht on  Marina Laikjõe ning ettevõtte kommertsjuht on Lea Kroonmann.
Rahvusvahelise kontserni TEZ Tour möödunud aasta käive moodustas 1,1 miljardit dollarit, tagades talle Ida-Euroopa turuliidri positsiooni.

TEZ Tour´iga käis 2006. aastal puhkamas 800 000 turisti. Möödunud aastal suurenes reisijate arv juba 1,2 miljonini. Tänavu prognoosib reisiettevõte teenindada 1,8 – 2 miljonit turisti. Kontserni korraldatud reisid on enamasti tšarterid. Ettevõtel on oma hotellide kett Antalya piirkonnas ning järgmise viie aasta jooksul kavatseb kontsern investeerida veel 40 hotelli ehitusesse.