Ligi kolmekümnest Eestis tegutsevast konkurendist erineb Image eelkõige jõulise iseloomu ja üliavatud suhtumise poolest.

Kolmemiljonilise aastakäibega ettevõtteid, kus suurem osa igapäevasest klientidega suhtlemisest toimub MSN-is (interneti-põhine suhtluskanal), ei leidu ilmselt palju. ?Tegelikult on see mugav ja tasuta info vahetamise viis,? ütles poolmuiates firma tegevjuht Magnus Lu?kov. Puudub ka klassikaline telefonimüük: Images ei helista ükski kliendihaldur hullunud pilgul Eesti ettevõtteid üksteise järel läbi. Turundus toimub kõige loomulikumal viisil ? üks rahulolev klient soovitab teenust sõbrale, viimane omakorda veel kellelegi ja niimoodi teenindabki reklaamiagentuur ligikaudu kümmet nimekat klienti.

Kuueliikmelisest kollektiivist kuuluvad peaaegu kõik omanike ringi ning firma edu või ebaeduga on seega kogu töötajaskonnal väga tugev seos. Image reklaamiagentuuri edusse panustavad iga päev psühholoogia-, reklaami- ja kunstiharidusega inimesed ning meeskonnas valitseb tugev sünergia. Igahommikune positiivne rutiin saab alguse töötajate ühishommikusöögiga, kus päevakajalised küsimused läbi arutatakse. Peale seda algab nn mailboxing, sest kirjad vajavad lugemist ning vastused kirjutamist. Mõistagi käivitatakse ka MSN. Kogu agentuuris valitsev vaba õhkkond on ka Image klientide poolt positiivset tunnustust leidnud. ?Meiega on lihtne ja mugav suhelda,? räägib klientide tagasisidest Image loovjuht Kristjan-Paul Virve.

Vabameelsest ja lennukast lähenemisest räägivad ka firma teostatud projektid. Viru Keskuse aatriumisse püstitatud hiigelsuur roosa täring, mille sees oli rabamaastik ning suurel ekraanil jooksev spetsiaalselt loodud šamanistlik meditatsioonivideo, oli hea näide Image vaimusünnitusest. Palju tähelepanu äratanud ettevõtmine toimus koostöös Raoul Kurvitzaga Kristiine Kasiino 10. sünnipäeva puhul. Julge ja silmapaistva lõpptulemusega jäid rahule kõik ettevõtmisesse panustanud osapooled. Uudset, futuristlikku lähenemist võib märgata ka käesoleva aasta Sportlandi jõulukampaanias, mille käigus tuleviku jõulusaan linna peal juba täna elevust tekitab. Suuremate kordaminekutena näevad tegijad ise ka Ballys Casino VIP-klientidele loodud Royal Club firmagraafikat, mis ka Venemaa kasiinoeliidi tunnustuse pälvis. Õnnestunuks võib pidada ka Marhaba Toursi selgelt konkurentidest eristuvat graafilist disaini, mis sellel hooajal reisiteenuse vahendajate poolt kõige ilusamaks ning huvitavamaks tunnistati.

Igapäevaselt disainlahenduste, teleklippide ja brändide loomisega tegeleva Image eesmärk ei ole endale tulevikus trükikoda osta või massiliselt harukontoreid luua. Pigem keskendutakse loomingu kvaliteedile ning laienemine tähendab pigem suuremate, rahvusvaheliste klientide püüdmist. Visiooni ega missiooni ? nii üllatav kui see ka ei tundu ? Image reklaamiagentuur kirja pole pannud. ?See on teadlik samm. Meil pole läägelt sõnastatud ?tahame olla parim partner jne? standardjuttu lihtsalt vaja,? ütles Image tegevjuht, ?Me saame ilma selletagi aru, millega me tegeleme.?

Väikefirma tahab igatahes suureks kasvada. Kui mitte kollektiivi, siis käibe ja kasumi poolest. Kui praeguseks jääb valdavalt töötundide müügist tekkinud käibenumber kolme miljoni ringi, siis tuleval aastal prognoosib meeskond kolmekordset kasvu.

* liiga kitsas maailm

Suureks saamine võtab aega

Maailma vanim reklaamiagentuur, J. Walter Thomson, loodi aastal 1864. Nüüd töötab ettevõttes 8500 inimest, 86-s riigis. Ühtlasi on JWT Ameerika Ühendriikide suurim agentuur ning kuulub kogu maailma nelja suurima agentuuri hulka.

Aastal 1908 üllatas JWT reklaamisektorit sellega, et palkas esimesena naisterahvast loovjuhi. JWT edu on peitunud pikaajalistes kliendisuhetes. Möödunud aastal pidas JWT unikaalset juubelit ? möödus täpselt sada aastat koostöö alustamisest Unileveriga.