Kui aasta esimesel päeval töötas transpordifirma uhiuus veebileht leebelt öeldes puudulikult, siis eile hommikul ei väljunud hommikune graafikujärgne Rapla rong pealinna – vedurijuht ei olnud töögraafikuga kursis –, aga sellestki ei olnud veel küllalt. Mõnepäevase sõitmise järel on selge, et maksimaalselt neljavagunilised rongid jäävad tipptundidel Viljandi ja Tartu liini jaoks lühikeseks.

„Tasuta” rongid

Iga päev Raplast Tallinnas tööl käiv Jaanus rääkis, et eile hommikul sai Viljandi–Tallinna rongis tasuta sõita. „Pisike rong oli puupüsti täis. Raplas inimesed seisid kui tikud toosis ja piletimüüjal polnud võimalik liikuda. Iseenesest oli tore tasuta sõita, aga arvestades, et pühadejärgsel neljapäeval oli kindlasti vähem reisijaid, tekib hirm, mis hakkab juhtuma tavalise tööpäeva hommikul,” oli ta murelik.

Edasi lugedes saab teada, kuidas sõitjad kirjeldavad esimesi kogemusi uue reisirongiliikluse korraldusega ja millise töö võttis Elron ette alles 31.detsembri hilisõhtul.