Tolmuimejal, mille eest küsiti ligikaudu 3000 eurot, ilmnesid aga hommikul puudused. Veepaak, mida pensionär polnud veel kasutada jõudnud, oli täis mustust ja aparaadile kaasa pandud harjased olid töntsiks kulunud. Petetud vanaprouale tõttasid appi lapsed, kes tolmuimeja paar päeva pärast ostu firmale tagastasid. Sissemaksust jäi pensionär siiski ilma, sest lepingus, mida proua öösel enam lugeda ei jaksanud, oli vastav punkt kirjas.

Tartlane Heete Koni (25) rääkis Eesti Päevalehele, et ka nende kodus käis Luxi tolmuimeja konsultant, kes viisakalt tolmuimejat tutvustas. „Mida aeg edasi, seda raskem oli sõbralikule konsultandile ära öelda. Mingil hetkel muutus veenmistöö juba piinlikuks,” meenutas Koni, kes endale kindlaks jäi ja tolmuimeja lõpuks ikkagi ostmata jättis.

Tarbijakaitseameti pressiesindaja Hanna Turetski-Toomiku sõnul hakkavad toodete presenteerijad mängima inimeste psüühikaga. „Müügimehed on kindla peale väga suured professionaalid, nad on ikkagi õppinud mehed,” rääkis ta ja lisas, et juhul kui toodet ei soovita, tuleks kokkusaamisest lihtsalt keelduda. „Kuigi müüjad väidavad, et tahavad toodet kõigest näidata, on nende eesmärk see maha müüa.” Tema sõnul tuleks igal juhul huvi tunda, mida vanemad perekonnaliikmed meeltesegaduses endale soetanud on, ja parastamise asemel tasuks hoopis toote tagastamisega tegelema hakata. Muidu võib tagastuseks mõeldud 14 päeva läbi olla ja toote eest välja käidud rahast ollakse ilma.