Kui töötukassa hanketingimustes on kirjas, et helkurile tuleb trükkida värviline töötukassa logo ja värviline EL-i struktuurifondide logo ning eriti toonitati, et kinni tuleb pidada logode värvilisest kujundusest, siis võitjaks osutunud töötukassa juhi Meelis Paaveli naisevennale kuuluv AD Mad toodetele oli trükitud logo vaid ühe värviga — mustaga, kirjutab
.

“Kui hanke kriteeriumid muutuvad seoses sellega, et keegi saaks selle töö endale, siis on see tingimuste rikkumine,” ütles töötukassa helkurihankes osalenud Aure juht Tiit Jõgi. “Seda ei saa teisiti tõlgendada, kui et tegemist oli suunatud pakkumisega,” täpsustas ta.

Jõgi sõnul tegi nende firma helkuri pakkumise täpselt hankes nõutud tingimuste põhjal. Pakkumuses oli failina kaasas töötukassa halli- ja oranživärviline logo ja EL-i struktuurifondide kollase-sinisekirju logo. “Küsisin veel üle, et kas helkuri ühele poole ei võiks kahte logo trükkida, mille tööprotsess oleks pisut lihtsam ja veidi odavam, kuid öeldi, et peab olema mõlemal poolel.”

Seda enam tekitas hämmastust võitjaks osutunud AD Madi helkur, kus logo olid vaid ühevärviline — must — ning kõik logod trükitud helkuri ühele poolele. “Meie pakkumine jäi teiseks. Meie 2 + 2 trükiga pakkumine oli 20 senti kallim kui võitjaks osutunud AD Madi pakkumine,” selgitas Jõgi. Hiljem aga selgus, et AD Mad trükkis logod ühevärviliselt.