Ibrahim rääkis Äripäevale, et kõik firmad kandsid kahjusid tuhapilve tõttu, kuid nemad said ka seoses Madeira üleujutustega lisakohustused kaela ning paraku pole neil emafirmat, kes võiks sellisest olukorrast välja aidata. "Madeira üleujutuste ning tuhapilve tõttu kandsime kahjusid kokku 5-6 miljoni krooni eest," märkis ta.

Top Toursi juhi sõnul olid nad alustanud seejärel investori otsimisega. "Kohtusin kolm nädalat tagasi meie Kreeka partneriga ning palusin neilt abi firmasse investeeringute tegemisega. Nad tegid analüüsid ja järeldasid, et saavad teatud summa investeerida, kuid see oli vähem kui me vajame," rääkis ta. Siis vajas TopTours 50 000 eurot ehk 780 000 krooni.

Ibrahimi sõnul on Top Tours Estonian Airi suurim varustaja ning rahvuslik lennukompanii näitas huvi neid puudujäägiga aidata, kuna kreeklased ütlesid, et kui 50 000 euro suurune vahe ei ole kaetud, siis pole nad investeerimisest huvitatud. "Reedel kell 14 kohtusime taas Kreeka partneri ja Estonian Airiga. Olin siis kindel, et leiame lahenduse, kui Estonian Air võttis kümme minutit, et teha lõplik otsus," rääkis ta.

Seejärel sekkus Ibrahimi väitel aga mängu Riia lennufirma Smartlynx, kelle ees oli Eesti reisikorraldajal võlg, mis pidi tasutama selle nädala jooksul. Smartlynxi kannatus olevat katkenud täpselt siis, kui Estonian Air oli võtnud kümneminutilise mõtlemisaja. Lätlased helistasid Ibrahimi jutu järgi Eesti tarbijakaitseametisse ja ütlesid, et keelduvad 170 Top Toursi klienti Kreekast tagasi toomast. Siis saatis amet Ibrahimi sõnul vastavasisulise kirja laiali ning Estonian Air ütles Top Toursile, et nüüd on liiga hilja midagi ette võtta.

Hetkel peab Top Tours väidetavalt läbirääkimisi Šveitsi ja Itaalia rahvusvaheliste operaatorfirmadega, mis tegutsevad üle Euroopa. Ibrahimi kinnitusel on neist huvitatud ka üks Eesti erainvestor. "Seega on meil kolm võimalust. Olen otsustanud firma päästa. Umbes 3-4 nädala jooksul peaks olukorda selgust saabuma. Püüan päästa klientide, varustajate ja iseenda raha," märkis ta.

"Kui me leiame investori, siis loomulik anname inimestele tagasi nende raha või reisi, allahindlused või mida iganes. Praegusest kuni detsembrini on 2300 reisijat broneerinud reisid, mis ei välju, kuid olen optimistlik ja usun, et me pigem leiame lahenduse kui kukume läbi," lubas Ibrahim.