Edetabel on koostatud avalikult kättesaadavate andmete ja teabe põhja. Interbrandi sõnul tuleneb ettevõtte edu iga-aastases raportis sellest, et Toyotas on jätkusuutlikkus endiselt juhtkonna üks peamine prioriteet, vahendas auto24.ee.

Samuti märgib Interbrand, et ettevõtte tõelise eduloo taga on kindlasti ka asjaolu, et 15 aastat pärast esmaesitlust on maailma esimene masstoodangus olev täishübriidmudel Toyota Prius laienenud kõikehõlmavaks tooteperekonnaks.

2012. aasta aprilli lõpus ületas ettevõtte täishübriidsõidukite üleilmne müük 4 miljoni künnise, sealhulgas müüdi Euroopas ligi 430 000 ühikut.

2012. aastal plaanib Toyota Europe suurendada Toyota ja Lexuse täishübriidsõidukite turuosa kümnelt protsendilt 14 protsendini.

Alates sellest aastast kuuluvad Euroopas Toyota Priuse tooteperekonda Toyota Prius, seitsmekohaline Toyota Prius+ ja Toyota Prius Plug-in Hybrid, mis toovad Priuse keskkonnaeelised paljude kliendirühmadeni.