TransferWise’i üks asutajatest Taavet Hinrikus ütles, et jaepanganduses, eriti Suurbritannias, domineerib käputäis kindlaid põhitegijaid. "See seab finantstehnoloogiaga tegelevad ettevõtted nagu meie suure väljakutse ette. Meil tuleb tarbijate pärast konkureerida brändidega, kellega ollakse juba maast- madalast tuttav,” rääkis ta.

Hinrikuse sõnul avas TransferWise uue disainiga kordades kasutajasõbralikuma kodulehe, uue logo ja identiteediga soovitakse tekitada terav kontrast traditsiooniliste pankade ning TransferWise’i-sarnaste firmade vahel.

"Me usume, et ei piisa olla pankadest lihtsalt pisut paremad. Tahame tarbijatele näidata alternatiivset võimalust, mis on pangateenustest kümme korda kiirem, parem ja kergemini toimiv. Selle tõttu investeerisimegi uude tootesse, brändi ja telereklaami,” lisas Hinrikus.

Üsna pea saab tema sõnul alla laadida ka TransferWise’i mobiiliäpi, mis töötab iOS 8’ga toimivatel seadmetel. Lisaks kõigele nendele uuendustele näidatakse alates eilsest Suurbritannia televisioonis TransferWise’i reklaame.

Hinrikus selgitas, et TransferWise’i teenus pakub alternatiivi valuutavahetusega tegelevatele finantsasutustele, mis enamasti peidavad tehingu kulud vahetuskurssi. "TransferWise viib valuutavahetustehingud läbi tegeliku keskpanga kursiga. Kui Eestis on pankade tasude määrad veel suhteliselt madalad, siis võrreldes suure hulga teiste riikide pankadega suudab TransferWise pakkuda kuni 10 korda soodsamat rahavahetusteenust. See võimaldab näiteks 1 000-euro vahetuse pealt säästa kuni 45 eurot," märkis ta.