Padar rääkis Ärilehele, et tal on kaks uudist: üks on hea ja teine on halb.

"Kumbast ma alustan? Hea uudis on see, et Türgis oli kõik korras ja seal ehitatavad parvlaevad jõuavad õigeaegselt lõunamaalt Eestisse," alustas riigifirma juht saarlastele mokkamööda infost.

"Aga halb uudis on see, et Poola laevatehas on laevade elektritöödega kuu aega maas, kuid parem osa sellest uudisest on, et poolakad ei lükanud sellegipoolest laevade valmimistähtaega edasi. See tähendab, et Poolast peaks üks laev tulema augustis ja teine septembris Eestisse. Igatahes peaksid laevad mõni nädal enne 1. oktoobril liinile minekut kohale jõudma," on Padar parandamatu optimist.

Miks poolakad elektritöödega jänni jäid?

"No eks nad ei suutnud allhanketöö tegijat leida. Ses mõttes midagi traagilist ei ole, et mulle on laevaehitajad juba ette heitnud, et olen öelnud justkui oleks kuu aega graafikust mahajäämine laevaehituses mingi probleem. Tegelikult ei ole see mitte midagi, laevad ei pea sellepärast küll hilinema," usub Padar.

Kuigi Padar lubab kõiki laevu 1. oktoobrist liinile, tegeleb TS Laevad edasi ka nn plaan-B-ga. Seda juhuks, kui poolakatest ei ole siiski asja ja parvlaevade valmimine võtab kauem aega. "Jätkame koosolekute pidamist,"