"Probleemi ulatuslikkuse tõttu oleme saanud kõnesid kõikjalt Euroopast, enim Pariisist, Londonist, Brüsselist, Milanost ja Prahast. Kaugeim sihtkoht, kust seni on Ifi poole pöördutud, on Malaisia," lisas Praun. Ta uskus, et tegeliku kahjuteadete arvu kohta saab pildi ette umbes nädala pärast. Praun ei julgenud oletada, kas tegu on sajandi suurima kindlustusjuhtumiga, aga väga palju läheb see asjaosalistele maksma kindlasti, kirjutab
.

Reede õhtuks oli ERGO Kindlustusele laekunud 28 reisitõrketeadet. Kaugeimad paigad, kust seltsiga ühendust võeti, on seni olnud Vietnam ja Hiina. ERGO isikukahjude osakonna juhataja Caterina Lepvaltsi hinnangul kasvab teadete arv lähitundidel ja -päevil tõenäoliselt veelgi. "Lennupiletite hüvitamine või asendamine on lennufirmade ülesandeks, kuid reisitõrkekindlustus korvab need kahjud, mida lennu- ja reisifirmad ei hüvita," selgitas Lepvalts.

Seesami Rahvusvahelise Kindlustuse esindaja Eve-Liis Arvisto sõnul on ka neile helistajate arv mitmekordselt suurenenud. "Esitatud kahjuavalduste arv ei ole praeguseks suurenenud, sest paljud inimesed ei ole veel Eestisse tagasi jõudnud ja avaldust esitada saanud," rääkis Arvisto. Ka Seesam ei pea lennukaost sajandi kalleimaks hüvitusjuhtumiks. "Eeldatavasti ei ulatu kahjusumma 2005. aasta jaanuaritormi summani, mil hüvitasime ligi 40 miljoni krooni eest kahjusid," lisas Arvisto.

Estonian Airi avalike suhete juht Ilona Eskelinen ei osanud eile veel öelda, kui suurt lennufirma on saanud. "Summade arvestamisega tegeletakse. Praegune olukord on niivõrd haruldane, et sellist ei meenugi varasemast ajast," nentis ettevõtte esindaja ja lisas, et vähemalt praeguse seisuga ei maksa Estonian Airile ka ükski kindlustusselts tekkinud kahjusid kinni. Juristid tegelevad sellega, aga praegu teame, et kahju kannab Estonian Air," märkis Eskelinen.