„Kui see oleks 1. aprillil olnud, siis oleksin võtnud seda kui aprillinalja. Räägime Eesti rikaste tabeli esikümnesse kuuluvatest inimestest. Ja kui Eesti riik ei aita 50 miljoniga kukub kogu äri kokku? See tõi paralleeli aprillinaljaga," rääkis Saar.

Kolmapäeval selgus, et Eesti tuntud ükssarvik ehk miljard eurot väärt Bolt on koroonakriisi tõttu hätta sattunud. Nende põhiäri käive on kukkunud 85 protsenti ning Eestilt soovitakse 50 miljonit eurot laenu. Kredexi meetme alla nad aga nii suure rahavajadusega ei mahu.

Saar juhtis tähelepanu, et Bolt ei ole varasemates avaldustes soovinud nimetada end transpordifirmaks, kuid nüüd nad justkui sellele viitavad. Ta jätkas, et kui varasemalt tõstatati küsimusi, kas Bolti juhid on ajutised taksosõitjad või teevad seda põhitööna, siis see küsimus sai vastuse kui ettevõte hakkas autosid brändima. 

Meediale saadetud kommentaaris ütles Bolti juht Markus Villig, et Bolti eesmärk oli juhtida tähelepanu sellele, kuidas idufirmade vajadusi tänased laenugarantiid ei kata. Samuti ei nõustunud Bolt Tulika juhi kriitikaga.

Lisaks on hakatud petitsioon.com keskkonnas koguma allkirju, et riik ei annaks Boltile abi. Petitsiooni tutvustuses on välja toodud muuhulgas, et Bolti omanikud on viinud juriidilised kehad Lätti.