Näiteks Swedbank on teenuste hinnakirja sisuliselt juba muutnud. Nimelt hakkasid detsembris osale, peamiselt kontoris ja sularahas tehtavatele teenustele kehtima uued hinnad. Eelmisel nädalal avalikustatud Swedbanki 2012. aasta tulemustest selgus, et teenustasude suurus püsis hoolimata klientide aktiveerumisest stabiilne ja näiteks osakaal kasumis pigem langes. Swedbanki Eesti üksuse juht Priit Perens ütles toona, et ei saa välistada, et teenustasud võivad tulevikus muutuda. Pangast kinnitati Eesti Päevalehele, et praegu uusi muudatusi kavas ei ole.

Osakaal vähenes

Ka SEB Eestis vähenes teenustasude osakaal tuludest mullu eelmise aastaga võrreldes 28,6%-lt 27,8%-ni. Pank ei vastanud otseselt, kas lähiajal kavatsetakse teenustasusid tõsta, vaid nentis, et korrigeeris hindu enne euro tulekut 2010. aastal ja ei ole seda hiljem teinud. „Hea tavana oleme võtnud normiks, et olulistest hinnatõusudest anname klientidele ja avalikkusele teada vähemalt kaks kuud varem ja teeme seda kindlasti ka tulevikus, kui see päevakorda peaks tulema,” ütles panga kõneisik.