Firma teatel registreeriti nimi seoses soome- ja ingliskeelse turismikäsiraamatu peatse ilmumisega. Hinnaks kujunes 1080 krooni, mitte aga 3 miljonit, nagu osta.ee oksjonil küsiti.

Welcome to Estonia ei ole Cornet Group OÜ kaubamärk, vaid hüüdlause välismaistele turistidele ning turismiala töötajaile. “Aga iseenesest on ju tore, et riik juba praegu meie domeeninimele (mis on ainsana sihipärases kasutuses) kõvasti promo teeb,” ütleb firma juht Marko Toomik pressiteates.

Kataloogi veebiversioonist peaks kujunema Eesti teejuht võõramaalasele, sh ka turismitöötajaile (turismigruppide juhtidele, giididele). Kataloogi koostamist alustati k.a. jaanuarikuus sõltumatult riiklike struktuuride tegevusest. Ka ei ole firma riigilt sentigi raha saanud.

Läbirääkimised kaubamärgi “welcome to ESTonia” ja sellega kaasneva stiiliraamatu kasutamiseks on algusjärgus, kuna väidetavalt valmib stiiliraamat maikuu lõpuks. Niisiis ei saa kokku leppida asjade suhtes, mida ei ole tegelikult valmis tehtud.