„Üha kiiremini muutuvas maailmas on juhtimis- ja turundusotsuste tegemisel kiire, täpne ja asjatundlik uuringutugi aina enam möödapääsmatu. Toome Eestisse maailmas ühe suurima uuringufirma rahvusvahelised kogemused ja uuringumeetodid. See loob juhtidele ja turundajatele uued võimalused turu ja tarbijate hoiakute jälgimiseks, ennustamiseks ning mõistmiseks,” ütles GfK Custom Research Baltic Eesti divisioni juht Mauri Sööt ettevõtte teates.

GfK gruppi kuulub üleilmselt üle 150 ettevõtte 8700 töötajaga, kes tegutsevad enam kui üheksakümnes eri riigis. Kesk- ja Ida-Euroopa turgudel on GfK esindatud seitsmeteistkümne ettevõttega. Eestis, Lätis ja Leedus toetub GfK 30 täiskohaga spetsialistile ning enam kui 300-le kogemustega intervjueerijale.