Kui venelased kuulavad raadiot päevas 3,33 tundi, siis televiisorit vaadatakse 3,45 tundi. Eestlased veedavad televiisori ees päevast keskmiselt 3,31 tundi. „Venelased on telekarahvas,“ lausus Harak, lisades, et selline käitumine iseloomustab kõiki suurrahvaid.

Kuna venekeelne ajakirjade turg Eestis puudub, päevalehtede turgu ei ole ka ning välireklaami venekeelsele elanikkonnale on keeleseaduse tõttu raske teha, ei olegi PBK kõrval olulisi alternatiive.

„Kuidagi pead sa kliendini jõudma. On loomulik, et inimestele tuleb turundada asju seal, kus need inimesed olemas on,“ lausus Harak.
Harak möönis, et juhul, kui olukord Ukrainas tõsiselt eskaleerub, võidakse ka meediaplaneerimises hakata alateadlikult PBKd vältima. Seda põhjusel, et meediaplaneerijad on eestlased.