Selles vaatajate kategoorias järgnesid TV3le vaadatavuselt ETV 18,8 ja Kanal2 17,4 protsendiga, teatas ETAle TV3 pressiesindaja Annika Remmel.

Märtsis vaatas keskmine Eesti televaataja telerit 32 tundi ja 15 minutit nädalas ja sellest 7 tundi ja 9 minutit TV3e. Eestlased veetsid TV3 vaadates 10 tundi ja 8 minutit nädalas, mis oli kolmandik kogu eestlaste telerivaatamise ajast. TV3 põhisihtrühma — 15-49 aastaste vaatamisajast kuulust TV3le 23,5 protsenti.

“Ühtlaselt tugev kodumaine toodang ja uudiste jõuline areng koos maailmatasemel filmiprogrammiga on võitnud televaatajate usalduse. Pole midagi, mis oleks sellest tähtsam,” kommenteeris TV3 programmidirektor Jüri Pihel. “Samas teenib ühtlaselt tugev programm ka väga hästi reklaamiandja vajadusi.”

TV3 vaadatuimad saated märtsis olid “Seitsmesed uudised” (esmaspäeviti 217.000 vaatajat), Vormel 1 Brasiilia GP (216.000), “Kuldvillak” (212.000), James Bondi mängufilm “Mees kuldse relvaga” (193.000) ja saade “Kahvel” (190.000 vaatajat).