TV3 omanikfirma investeeris 15 miljonit eurot ja soovib muuta Baltikumi sisutarbimise mängureegleid

 (10)
TV3 omanikfirma investeeris 15 miljonit eurot ja soovib muuta Baltikumi sisutarbimise mängureegleid
Foto: Taavi Sepp

All Media Baltics muudab Baltikumis sisutarbimise mängureegleid. Grupp lansseerib uue katusbrändi ja meediaplatvormi, mille sarnast siin piirkonnas veel pole, kirjutavad nad pressiteates.

Täna uuendas meediagrupp All Media Baltics oma brändiportfelli ja lansseeris innovatiivse digimeedia platvormi, mis muudab Baltikus telesisu vaatamise võimalusi. Uue platvormi vahendusel jõuab videosisu vaatajani erinevates seadmetes ja erineval viisil. TVPlay on aga uus katusebränd, mis kõiki neid uusi võimalusi ja teenuseid ühendab. Uue tehnoloogia arendamisesse on investeeritud üle 15 miljoni euro.

Uute brändide ja nende visuaalsete kuvandite tutvustamise taga on laiem äristrateegia. Uuendatud brändiportfelli katusebrändiks on TVPlay, mis ühendab kõik erinevad All Media Balticsi teenused.

„Uuenduskuur on osa strateegilisest muutusest, mis algas juba 2017. aasta sügisel. Selle eesmärgiks on viia All Media Baltics oma arendustes tulevikku, kus vaatajal on võimalik kvaliteetset videosisu nautida erinevate, kuid seotud platvormide vahendusel. Seetõttu oleme investeerinud rohkem kui 15 miljonit innovatsiooni, uutesse tehnilistesse seadmetesse, olemasolevate teenuste edasiarendamisse ja uute väljatöötamisse. Vahetult enne jõule saavad uute ja põnevate võimalustega tutvuda ka meie televaatajad," ütles All Media Balticsi tegevjuht Pierre Danon.

Uusi brände on tutvustanud mitmed All Media Balticsi gruppi kuuluvad Baltikumi ettevõtted. Suurim satelliittelevisiooni edastaja Viasat on nüüdsest TVPlay Home. Reklaamivaba voogedastuskeskkond Viaplay on nüüd TVPlay Premium. Veebipõhine videoplatvorm TV3Play sai nimeks TVPlay ja spordikanal Viasat Sport Baltic TVPlay Sports.

Strateegiline koostöö mobiilioperaatoritega

„Nutiseadmed on meie pikaajalise strateegia üks võtmepunktidest, sest praeguse aja trend vaadata videosisu väikestelt ekraanidelt on uskumatult populaaseks osutunud. Seetõttu tutvustame täna meediatööstuses uut lähenemist, sealjuures tihedat koostööd kohalike mobiilioperaatoritega, kelle abil on meil võimalik oma eristuvat sisu paremini laia vaatajaskonnani viia," tõi Pierre Danon välja.

All Media Balticsi koostööpartneriteks on hetkel Bite ja Tele2, kuid samuti on käimas läbirääkimised teiste võimalike partneritega.

Uus ajastu kohalikul meediamaastikul

All Media Eesti tegevjuht Priit Leito sõnul on sellest juba peaaegu aasta, kui nad alustasid uute investoritega küllaltki ambitsioonika muudatusteplaani elluviimist.

„See ei muuda vaid All Media Balticsit, vaid kogu Eesti turgu. Praeguseks lansseeritud uuendused võimaldavad meil pakkuda esmaklassilisi teenuseid, millest võidavad kõige rohkem televaatajad, kes saavad vaadata just neile meelepärast sisu viisil, mis neile kõige paremini sobib. Reklaamiostjad on samuti paremas positsioonis, sest neile avanevad uued võimalused ja suurepärased digitaalsed andmed. Soovin tänada oma Eesti meeskonda, kelle pühendumuse ja raske tööga suutsime nii palju ja nii kiiresti ellu viia," ütles ta.

All Media Baltics alustas strateegiliste muudatustega kohe pärast seda, kui uueks omanikuks sai rahvusvaheline varahaldusettevõte Providence Equity Partners. Meediagruppi kuuluvad ainuüksi Eestis telekanalid TV3, 3+, TV6, raadiojaamad Power Hit Radio ja Star FM, videokeskkond TVPlay, uudiste- ja meelelahutusportaal tv3.ee, satelliittelevisioon TVPlay Home, reklaamivaba voogedastuskeskkond TVPlay Premium ja SmartAD.

Ekspressi konverents 2020