Viies asub seni üheksa aastat TV3 marketingiküsimusi lahendanud Liivi Ermase asemele.
“Head asja saab ainult paremaks teha,” ütles Viies, märkides, et TV3 turundust juhtida on talle suur ja huvitav väljakutse. “Usun, et mu teadmised ja senised kogemused tulevad kindlasti kasuks ja aitavad TV3-le väärtust lisada.”

“Teravnenud konkurentsis ei määra telekanali edukust mitte ainult näidatavate saadete kvaliteet, vaid senisest enam mõjutavad tulemusi ka teleprogrammi välised tegurid - marketing ja avalikud suhted. Seetõttu on mul hea meel, et leidsime nii tugeva potentsiaaliga tegija nagu seda on Georgi,” kommenteeris uue turundusjuhi ametisse asumist TV3 tegevjuht Toomas Vara.
Viies on olnud Tallinna Kaubamaja ning Falck Eesti turundus-ja arendusdirektor. Talle kuulub Henley Management College’i ärijuhtimise magistrikraad.

Oma tele-eelistuste seas tõstis Georgi Viies esile TV3 Superstaari-saate: “See on kahtlemata viimaste aegade parim telesari, vähemalt minu laste lemmik on see kindlasti.”

Georgi Viies alustab TV3 turundusjuhina 14. mail.