Uber hakkab uue kampaaniaga pulmalisi sõidutama

 (3)
India
India pulmFoto: Scanpix

Uber avas oma uue kampaaniaga uksed India miljoneid dollareid teenivale pulmaärile, pakkudes pulmalistele transporti riigi 12 linnas.

Indias tähistatakse pulmi suurejooneliste pidustustega, kuhu kutsutakse tradistiooni kohaselt kõik sugulased ja tuttavad. Iga pulmakorraldaja suurimaks probleemiks on transpordi leidmine, et mitusada külalist kohale toimetada.

Pulmaliste muresid on asunud lahendama sõidujagamisfirma Uber, kes alustas pühapäeval uue kampaaniaga UberWEDDINGS ehk Uberi Pulmad, mis pakub pulmatransporti 12 India linnas.

Kuigi kampaania on olnud käigus vaid viis päeva, on juba praeguseks tehtud 200 broneeringut. Kõik toimib väga lihtsalt - Uberil on vaja teada millal ja mitmeks päevaks nende teenuseid vajatakse ning mitut külalist vajavad sõidutamist. Seejärel lepitakse kokku eelarve ning väljastatakse vastavad promokoodid. Kõik maksed käivad läbi koodide ehk sularahas tasuda ei saa.

"Pulmade kaasnevad sageli logistilised probleemid ning sõitude koordineerimine nõuab palju aega. UberWEDDINGS pakub tulevastele abikaasadele võimaluse jätta kogu mure meie kanda, kasutades sularahavabat promokoodide süsteemi. See tähendab, et korraldajad saavad määrata kindla eelarve, mida transpordi osas ei ületata," ütles Uberi esindaja.