Võrdluseks: aasta esimese kolme kuu kokkuvõttes oli ettevõtte kahjum 600 miljonit dollarit. Kolmas kvartal oli siiski parem kui teise kvartali tulemus, kirjutab majandusleht ettevõtte numbritega kursis oleva inimese sõnadele tuginedes.

Tulemus paranes tänu sellele, et Uber lõpetas Hiinas kuluka turuosa pärast võitlemise Didi Chuxingiga. Teisalt tähendab samm ka maailma suurima sõidujagamisturu üüratust kasvupotentsiaalist loobumist.

Kolmanda kvartali tulemused näitavad, et kuigi Hiinas tagasi tõmmati, on ettevõte siiski suures kahjumis. Pärast esimest kvartalit näitas Uber küll positiivseid rahavooge, kuid see haihtus, kui võitlus Lyfiga hoogustus.

Kahjumit lisasid ka Uberi investeeringud uude tehnoloogiase ning teised uuendused. Viimaste sekka kuuluvad esimene eksperimentaalne iseliikuv auto Pittsburghis, kaarditeenus ning toidu kättetoimetamisteenus UberEats.

Netokäive ehk raha, mida teenuse kasutajad maksavad, kasvas aga jätkuvalt jõudsalt. Kui esimeses kvartalis oli see 1 miljard dollarit, siis kolmandas kvartalis 1,7 miljardit dollarit.

Briti majandusleht märgib, et tulemused peegeldavad intensiivset võitlust turuosade pärast ning Uberi jätkusuutlikust kasumlikkusest on veel väga vara rääkida.