Hiina ettevõte Didi – millele kuulub tervelt 90% Ida-Aasia sõidujagamisturust – on pidanud tulist võitlust Ühendriikide hiiglase Uberiga, mis on oma turuosa säilitamise nimel kaotanud Hiinas ligi miljard dollarit aastas. Didi on survestanud Uberit nii tolle kodumaal, toetades 100 miljoni dollariga selle põhilist konkurenti Lyft, ja Aasias, luues partnerlussidemeid India ettevõttega Ola ja Malaisia rakendusega Grab. Sellegipoolest on ka Hiina sõidujagaja pidanud sõitjate lisarahastamise tõttu kaotusi taluma.

Ühinemistehingu koguväärtus on umbes 35 miljardit dollarit. Uberile kuulub 20% uuest ettevõttest. Ühinemisotsus saabus kõigest paar päeva pärast seda, kui Hiina kehtestati uued sõidujagamist puudutavad seadused, mis muudavad olukorra kohalikele teenusepakkujatele õiguslikult kindlamaks.